Thursday 25 February 2010

Lamppulamppu

Mä löysin jotain iiiiiiiiiiiiiiihanaa, minkälaista olen ideoinut jo kauan. Iso hehkulamppukattolamppu! Mistä löytäisin vastaavanlaisen? En ole koskaan törmännyt tuollaiseen, mutta päässäni olen kuvitellut erilaisia versioita isoista lamppulampuista ja tuo on aika lähellä täydellistä! Tietenkin joltain tunnetulta suunnittelijalta löytyy juuri tuollainen lamppu ja olen totaalisen out, kun en vaan tiedä sitä... mutta siitä huolimatta: haluan! :D Kelpaisi muuten koko tuo koti mulle myös! ;)

20 comments:

Saara said...

Heippa! kurkkaappa MUUTOn mallistoa, sieltä vois löytyä juurikin tuollainen :)

Hanna said...

Moi,

Tuollainen hehkulamppulamppulamppu on kyllä ihana! Täältä niitä saa: http://www.finnishdesignshop.com/valaisimet-muuto-e27-c-23_526.html?language=fi&country=72

Anna said...

Näitä on Kämp galleriassa yhdessä sisutusliikkeessä, ja sitten itse oon ostanut stockan lamppuosastolta pelkän lampun joka on melkein tuon kokoinen ja maksoi joku 8e, se roikkuu eteisessä (se on kai oikeasti tarkoitettu jonku lampun sisälle mutta hälläväliä):)

Violetti said...

http://www.finnishdesignshop.com/e27-socket-lamp-grey-p-3165.html?osCsid=smej8df7082779tlk09gsu4v16?language=en&country=72 :)

Amy said...

http://www.finnishdesignshop.com/e27-lamppu-harmaa-p-3165.html?language=fi&country=72

Pee said...

http://www.finnishdesignshop.com/valaisimet-muuto-e27-c-23_526.html?language=fi&country=72&source=adwords&gclid=CI_g_t-qjaACFcor3godOh7ndQ

siinähän se.

Beanna said...

Saara , Nokkonen, Violetti, Amy ja Pee: Kiitos erittäin paljon tuosta vinkistä! Ihanaa, kun on noin auttavaisia lukijoita!! Tuo Muutos vastaakin aika paljon tuota kuvassa olevaa =) Minkälainenkohan elinikä tuolla lampulla on? Kun eikös se ole kuitenkin vain lamppu? :o

Nanu: Kiitos molemmista vinkeistä oikein paljon!! =) Pitääkin käydä kurkkaamassa molemmat vaihtoehdot ;)

Beanna said...

*Muuto

Anna-Katri / Adalmina's Adventures said...

Myös ikeasta kannattaa käydä katsomassa: Siellä myydään tuollaisia mustia lampunjohtoja, ja kun siihen kiinnittää iiiison energiansäästölampun (myös ikeasta) niin näyttää aivan samalle. eikä maksa kuin jotain 5 euroa varmaankin. :)

Beanna said...

Adalmina: Totta! Tuollainen johto mulla onkin jo Ikeasta valkosena ja mustana, mutta en oo vaan löytänyt tuollaista kirkasta isoa lamppua :/ Ainoastaan mattapintaisia oon nähnyt, mutta ehkä niitä kirkkaitakin jostain saa - pitää kysellä :) Tänään näin Mangon ikkunassa samantapaisen lampun muuten :)

Alma said...

Hei, loistavaa! Mä kiinnitin noissa (Alvhem:)) kuvissa ihan samaan huomiota!!! Voisko olla se muuton valaisin? Niillä on tosiaan ainakin pöytä ja jalkalamppuina tuollaisia ihanan simppeleitä lamppusia. Me like it too!!!

Cherry/Kirsi said...

Aika makee! Siis jos toi ei oo niin kirkas, ettei nää puoleen tuntiin mitään, kun vähän vilasee ;)
Hei, ottaisin kyllä ton kämpänki ;)

Mikaela said...

On kyllä tyylikäs lamppu, voisin sijoittaa sen esimerkiksi ruokailupöydän yläpuolelle.

Beanna said...

Alma: Se on todella samannäköinen, muta poikkeaa hieman Muutosta mielestäni :) Jokatapauksessa aivan ihana, noita kun olis muutama jonossa esim. keittiössä, nam :)

Cherry: Haha, niimpä! :D Kämppä kelpais mullekkiiii!!! =)

Happy Place: Mä oon miettinyt ihan samaa paikkaa omassa kodissani ;) Toi on aivan ihana!

Pipari said...

Tuntuuks susta joskus siltä, että mä saastutan sun kommenttiboxeja :D

Beanna said...

Pipari: No ei viel...mut teen sit rikosilmotuksen susta ku alkaa tuntuu, LOL :DD

Pipari said...

okei 8)

Anonymous said...

Tampereella Ojakadulla olevassa lamppuliikkeessä oli ainakin syksyllä juuri tuollainen, itsekin sitä katselin :)

Anonymous said...

www.spazio.fi löytyy muutakin ihanaa :)

Beanna said...

Anonymous:
Harmi, että ei tule oikein vierailtua siellä päin :/

Anonymous: Kiitos vinkistä! =)