Saturday 29 May 2010

Can't touch it

Photobucket

 
Niinku näkyy, mun järkkäri on mun siskolla ja mulla on sen shaibaSAMSUNG! Älä osta ikinä kameraa ulkonäön vuoksi ;) Toivottavasti saan omani pian takas. Yksi vieraani kysyi, että kauan olinkaan asunut tässä asunnossa, kun peili ja taulut nojailee vielä seiniin ja sälekaihdintakaan en ole saanut kiinnitettyä. Parin päivän päästä vuoden! Vaihoin yksi päivä jalat mun sänkyyn omalla porakoneella ja jouduin ladata akun joka kolmannen ruuvin jälkeen, että varmaan pitää kysäistä, josko joku vapaaehtoinen hyvä porakoneen omistaja tulisi porailee niitä tauluja sitten seinään. Pitääkin muistaa lähettää talokuvia kehitykseen.

Mä meen tänään rakkaan ystävän kanssa syömään, jonka kaa en oo pitkään aikaan nähnyt kunnolla, joten en malta odottaa iltaa! Sit ehkä bailaa... :)



Miks tää video aivan arsesta? Kaikki asenne ton räväkästä äänestä katosi videon myötä. Luulin et olis ollut oikeesti ilkikurisempi ja tulisempi tyttö, eikä mikään pissis, joka vähän esittää. No biisi on ainakin rytmikäs mukava kesäbiisi, joten laita silmät kiinni!

7 comments:

Cherry/Kirsi said...

Hehe, just miettinyt et pitäs ostaa pokkari ja pohdiskellut sitä ulkonäköasiaa.. ohitan siis kaikki hyvännäköiset ;D

Oi vitsi, tykkään tosta kuvasta, jossa näkyy sun matto ja noi mustat boxit! Ja entäs noi taulut, ihania kans <3 Voi kun joskus sais aikaseksi teettää kuvat ja etsiä kehykset. Älä ota stressiä kodista, kyllä se vielä joku päivä ;)

Anonymous said...

Totta, tuon videon taustatanssijoissakin on enemmän potkua kun tuossa laulajassa, vaikka hyvä sillä hyvä ääni ja kiva biisi onkin :)

lulu

Pipari said...

Toi biisi on ihan sairaan hyvä, mut toi video kieltämättä huono. Mua ärsyttää, et tolle laulajalle on laitettu jotkut push-upit yökk

Miss M said...

Kiva tuo sun naamiokuva :)

Beanna said...

Cherry: Haha :D Joo kantsii ainakin ekaksi tsekata ne kameran ominaisuudet tarkkaan. Mä oon kans ostamassa ja ajattelin jtn Canonia varmaankin. Tilasin vähän aikaa sitten Samsungin, josta lupaukset oli todella suuret. Kamera oli NIIN huono, että en voinut kun nauraa ja palauttaa, ei edes tarkentanut hyvin :D

Niimpä! Toisaalta kyllästyn tosi nopeesti kuvatauluihin ja vaihdan kuvia niissä aika useasti, mut silti on hankalaa :) Taisin nähdä sut yks päivä poikaystävän ja koiran kanssa teijän talon eessä, mut olin taas bussissa :D

Lulu: Totta! Toi on jotenkin tosi amatööri! Vaikka ehkä se onkin, mut oon mä parempiakin amatöörivideoita nähnyt :D

Pipari: Mäki tykkään, tekee heti mieli alkaa tanssia, kun kuulee ton, mut video kyllä latisti mun fiilistä tosta biisitä, kun nyt nään ton muijan tekocooliuden baaritiskillä koko ajan :D

Maria: Mäkin tykkään! Doutzen ♥ =)

Cherry/Kirsi said...

Hihih, no ompas törmäilty ;) Hassua miten tietyt ihmiset tulee aina vastaan, on vissiin samat aikataulut :)

Mä oon kanssa ajatellut Canonia. Olin jo melkein ostamassa sitä powershot D10, mut sit ajattelin sitä ulkonäköä ja ei se nyt ihan pienikään ole.. Et jos meinaa baarilaukkuun mahduttaa tai muuta ;) Saas ny nähä. Ehkä tilaan "silmät kii" jonkun vaan niin pääsen tästäkin pähkäilemästä ;)

Beanna said...

Cherry: Niimpä! :)

Mulla on myös kriteerinä suht pieni koko, mutta muuten yritän tyytyä vaikka rumaan kameraan, kunhan olis nyt ainakin parempi kun kännykän kamera, se Samsung ei todellakaan sitä ollut :D

Mä oon vertaillut kuvablogin ja picasan "kamerahaulla" eri kameroiden jälkeä, mutta tosiaan sillä on niin paljon sellasia huonoja kuvia, mistä nyt ei oikeen osaa sanoa, onko vika kamerassa vai kuvaajassa :D