Monday 2 August 2010

Pääkalloja

Ylimmässä kuvassa Turun ostokset. Neon pinkki bikinin alaosa oli ostoslistalla ja vihdoin törmäsin oikeanlaiseen.
Carlingsin teeppari.


Voi voi voi, en oo taas ehtinyt koneelle ollenkaan pidemmäksi aikaa, että oisin ehtinyt päivitellä. Nyt mulla on kuitenkin kolme viikkoa lomaa! Ehkä lomalla ehtisin herättää tän blogin taas henkiin, suunnitelmissa on kuitenkin heräillä aikaisin joka aamu, vaikka tykkäisinkin nukkua mieluusti pitkään :)

Oon lukenut mun vanhoja postauksia ja tulin siihen tulokseen, että mun blogi on tylsähkö. 100 asiaa- postauksesta tuli mun mielestä tosi kiva palautetta, mutta tajusin, että mua on pidetty ehkä myös tylsempänä ihmisenä kuin mitä olen :D No tietenkin se johtuu siitä, että en oikein tuo täällä persoonaani kovinkaan paljon esille, vaan pelkkiä pintapuolisia mieltymyksiä jne. Jotenkin tää kirjoittelu on myös takkuillut sen takia, että haluaisin kyllä tuoda itseäni enemmän esille, mutta toisaalta mietin miksi toisin, koska en tunne itsekään suurinta osaa lukijoistani. Haluaisin monesti sanoa jotain edes vähän enemmän, mutta sitten mietin, että miksi ihmeessä sanoisin mitään pintaa syvemältä blogiini, koska tää on sellainen kevyt ja iloinen harrastus.

Tykkään kirjoittaa paljon, ihan kaikenlaista. Listoja, suunnitelmia, excel-taulukoita, blogia, laulun sanoja, mieleentulevia lauseita, lähettämättä jääviä kirjeitä jne. Koko kesä on ollut kiiresitä, mutta superkivaa aikaa mulle ja oon ehtinyt keskittyä myös syvällisempiin asioihin, joten siksi en oo vaan saanut tätä bloginkirjoittelumuudia kytkettyä päälle. Yritän nyt kuitenkin käynnistää sen ja ehkä saatan hieman löystää itsesensuuria jatkossa, jos tää luonnistuis sitten taas paremmin.. no, se jää nähtäväksi, en lupaa mitään, mutta en ainakaan haluais kirjotella pelkkiä tylsiä juttuja :)




Oooo, mikä biisi! Yksinkertainen, mutta kaunis.

No comments: