Tuesday 16 November 2010

Let's have a toast for the douchebags.


Sunnuntaina ennen mikkitaiteiluani ottamani kuva.



Okei, mulla oli eilen niin perus an...maanantai. Olin niin väsynyt, että torkahdin töissä pari kertaa. Työn jälkeen ajattelin, että värjään pikapikaa tyvikasvun ja menen sitten päikkäreille. Värjäsin samalla tuhkalla kun aina aiemmin, mutta nyt siitä tuli ihan kusenkeltainen. Mua otti niin paljon päähän, ettei päikkäritkään enää huvittanu ja sit alkoikin jo Salkkarit. Salkkareiden jälkeen ajattelin nukkua tunnin ennen Täykkäreitä, mutta sitten sisko soitti mulle ja jaksoi kerrankin puhua puhelimessa pitkään aikaan. Sitten muistin yhden laskun, joka mun piti ehdottomasti maksaa eilen ja mitä kävikään. En muistanu enää mun verkkopankkitunnuksia, vaikka aivan varmasti muistin?? Sain sitten verkkopankinkin lukkoon ja lasku jäi maksamatta. Sitten tajusin, että oon syönyt viimeksi klo 12 ananasta ja pari leipää, että ei ihmekään jos ei energia riitä. Nousin sitten viimeisillä voimillani laittamaan ruokaa. No, ihanku olisin jaksanut kokkailla siinä vaiheessa, joten heitin pakkasesta löytämäni 3 kalapuikkoa paistinpannulle ja vihannespussin kattilaan kiehumaan. Hetken (varmaan olin nukahtanut tuolille?...en mielestäni...) kuluttua havahdun kauheeseen hajuun. Mun kalapuikot oli ihan mustia toiselta puolelta ja koko keittiö oli savussa. Onneksi palohälytin ei lauennut, koska sen saan suljettua vain siirtämällä ekaksi keittiönpöydän olkkariin ja laittamalla tuolin sen päälle :D No, mutta siitä savusta mulle tuli tosi paha olo ja meinas tulla päänsärkykin ja olin niiiiiiiiiiiiiin iloinen, että sain vihdoinkin klo 21.00 kolme puolikasta kalapuikkoa ruoaksi hernemaissipaprikan kera. Näiden lisäksi tiputin eilen koiranraksut, kauhan ja voiveitsen lattialle sekä astuin koiran vesikulhoon. Ei ollut kyllä mun päivä! :DD


12 comments:

Suvi said...

Turner Täystuho ;D

Nää sun otsikot toistaa itseään jotenkin.. Hmm... ;)

Beanna said...

Suvi: KYLLÄ!! :D Joo, on aina pakko linkittää just otsikon biisi :D

Cherry/Kirsi said...

Haha :DD Anteeks kun nauran, mutta seuraava päivä ei voi ainakaan huonommin mennä!!

Beanna said...

Cherry: Ei se mitään :DDD Alko itteäniki naurattaa jossain vaiheessa, ku olin tarpeeks kiroillu, ku koko ajan sattu jotain tasasin väliajoin :DDDDD TOIVOTTAVASTI EI!! :D

Heini said...

Voi apua! mullakin oli eilen huono päivä, mutta kun luin tämän, ei se enää tunnukaan niin huonolta. ;) toivottavasti tänään on sujunut paremmin! :)

Beanna said...

Heini: No hyvä! Se aina lohduttaa kuulla, ettei ole yksin :D Ei ainakaan toistaiseksi oo vielä mitään sattunut, mutta eilenki se pahin tapahtumaketju alko vasta töiden jälkeen :D

linda said...

:D:D Näitä päiviä pitää olla, et tuntuu sit ees joskus siltä, että menee ihan helevetin hyvin :D

Ihania noi arkut muuten! Onks kirpparilöytöjä tms? Toi numeroitu tumma varsinki ois niii hieno! Mulle kans! :D

Beanna said...

linda: Nii no totta kyllä! :D

Kiitos! Valkonen on ostettu Kodin1:stä ja mustan ostin joskus mun hyvältä ystävältä pilkkahintaan, joka oli saanut sen perinnöksi. Musta on ehdottomasti mun lempiesine :)

Anonymous said...

One of those days... :)

Hippiäinen

Beanna said...

Hippiäinen: Haha, vähän joo :DD

linda said...

Toi on kyl tosi kaunis toi tumma, melkee pysty arvata, että ei tollasia mistään saa :S

Tää nyt ei liity mitenkää mihinkää, mut osaatko neuvoa, että olisko Helsingissä Lönnrotinkatu-alueella (eli siel omppuhotellilla :D) jotain kivaa kirppistä joka olis tiistaina auki? :)

Beanna said...

linda: Hmmmm, tulee mieleen vaan Uffit ja sit Lönnrotinkadun päässä on Kierrätyskeskuksen piste, mistä toki voi tehdä hyviä löytöjä :)

Hietsumarketissa en ole käynyt, mutta se on ilmeisesti itsepalvelukirpputori ja on myös Lönkan vieressä :)

Niin ja sit Fredrikinkadulla viiskulman päässä on muutamia 2nd hand-liikkeitä jonossa, mikäli kiinnostaa :)