Sunday 5 December 2010

Raised Fist

Raised fist @ Nosturi 4.12.2010


HOT!

Eilen pidettiin meillä Raised fist-etkot kaverin kaa ja kuunneltiin tietenkin kyseistä bändiä melkein koko ilta ennen ku suunnattiin Nosturille.  Päästiin eturiviin ja mulla on nyt vatsa ja polvet täynnä mustelmia ja heräsin joka kerta kun vaihdoin yöllä asentoa :D Keikka oli ihan paras ja melkein harmittaa, etten mennyt perjantaina Tampereellekin katsomaan, koska oisin kestänyt kaksi keikkaa aivan hyvin putkeen. Kuvat on huonolaatusia enkä saa vieläkään noita videoita ladattua tänne. Alexander otti mua keikan loppupuolella kädestä kiinni ja sain vikan biisin jälkeen halinkin, kun se hyppäs lavan ja yleisön väliin. Vähän oli ihana teiniolo!  :D Eilinen pääs kyllä tän vuoden parhaimpien päivien TOP kolmoseen, mä haluun takas!  

2 comments:

linda said...

Mun mielest noi kuvat on just siistejä kun ne on tommosia ööö..en keksi sanaa... no rosoisia? :D Eh, ehkä tajuut mitä haen takaa? :D

Mut hei hieman ihanaa ku pääsit halaa sitä <3 :D Kuka nyt tommosta miestä ei haluis halailla ;)

Mut eiks ollu NIIIIIIIIN hyvä keikka, meni kyl mun ykköseks toi keikka, jopa in flamesin ohi :O

Beanna said...

linda: Kyl mä vissiin tajuun :)
No älä! Olin ihan fiiliksissä :D

OLI!!! ULTIMATE! Kelasin jo et pitäiskö lähtee vaikka Ruotsiin kattoo niit jossain vaihees ;) Mulla meni kanssa johonki TOP 3 keikkoihin ja ehkä jopa ykkökseksi, koska tollaset pienemmät keikat on musta aina parempia, kun isot jäähalli- tms. keikat! =) Ääää, oli kyl ihan paras!

Tänä vuonna olis vielä Pendulumin keikka, jonka haluisin nähä, mut se on loppuunmyyty ja jengi pyytää lipuista jotain hunttia, niin en oo ihan varma haluunko ihan niin paljoa päästä tsekkaa sitä :)