Tuesday 7 December 2010

Hair, make up & more








Mulla oli lauantaina ripsihuolto Beatissa . Mun on pitänyt jo pitkän aikaa vaihtaa Beatiin ripsiasiakkaaksi, koska tuntuu kivemmalta käydä ystävien luona käsittelyssä ja lisäksi Beat sijaitsee aivan työpaikkani lähellä. Mulla oli 3,5 viikon huolto, mutta lopulta poistettiinkin lähes kaikki vanhat ripset ja laitettiin uusiksi. Beatista löytyi vieläkin ohuempaa ja luonnollisempaa ripseä kuin mitä olin aiemmin käyttänyt, joten laitettiin tällä kertaa sitä ja pituudeksi 10-13mm sisänurkasta ulkonurkkaan. Vaikka olen ollut tyytyväinen aiempiin ripsiinikin, niin täytyy sanoa, että nää on parhaimmat ripset mitä mulle on koskaan laitettu nyt kun olen niitä jo lähes vuoden ajan taukoamatta pitänyt. Osasinkin odottaa hyvää tulosta, sillä olen nähnyt muutamilla tutuilla Beatissa laitettuja ripsiä ja lisäksi olen ihallut ripsenlaittajan, Tiinan, erittäin tarkkaa kädenjälkeä mm. meikkaustaidoissa. Seuraava huolto varattiin kuukauden päähän. Mulla oli vain kännykkä mukana, mutta tässä pari kuvaa Beatista ja muutaman päivän vanhat ripset.

No comments: