Tuesday 20 April 2010

Kysely

Viimeisen kyselyni kysymys oli: Tunnetko minut? Tiedän ainakin, että blogiani lukee paljon useampi kuin 1 ihminen, joka tuntee minut, ainakin moni on aina perillä blogini kirjoituksista. Jostain syystä vain yksi teistä on uskaltanut osallistua kyselyyni, mutta onneks mä kuitenkin tiedän totuuden :D

3 on ilmoittanut tietävänsä minut ja että minä tiedän myös heidän tietävän blogistani. Melkein osaan arvata keitä tekin ootte, mutta en voi olla varma, kun teitäkin saattaa olla enemmän ;)

Sitten huolestuin...6 ihmistä on ilmoittanut tuntevansa tai tietävänsä kuka olen, mutta että minä en tietäisi heidän lukevan minun blogiani. Äää, keitä te olette? :D Kertokaa heti! Tai antakaa vihjeitä anonyymisti. Oletteko löytäneet tänne sattumalta vai kuulleet joltakin tutulta blogistani? Mistä tiedätte tai tunnette minut, ootteko esim. mun FB-kavereita?:D

1 henkilö luulee nähneensä minut, iiik, missä?  :D Ja loput sanoo tietävänsä minut vain blogini kautta :)



Blogissa ollut hieman hiljaista kiireiden vuoksi, mutta koitan tänään saada taas kuvia nettiin tai jonkun noista 10-20:stä keskeneräisestä postauksesta valmiiksi! Mulla käy yleensä niin, että kun joku jää kesken niin se sitten kanssa jää kesken, mutta nyt on kyllä ollut ihan ajanpuutteesta kyse :)

4 comments:

Anonymous said...

En luule tietäväni sinua ja tiedän ihan varmasti etten tunne:))))

Mutta mun mielestä on hauska seurata blogiasi koska asustelet entisillä kotikulmillani...

Mutta ei siitä niin kauan aikaa ole kun vietin päiviä helsingin kahviloissa ja niiden terasseilla katsellen ohikulkevia ihmisiä ja tehden samalla töitä omalla pikku läppärilläni...on hyvn mahdollista että OLEN NÄHNYT SINUT JOSSAIN::::

hehee..ehkä me ollaankin nähty:X

Beanna said...

white lily:
Ahaa! :D Hauska tietää ;) Mitenköhän samoilla kulmilla, ehkä jopa samalla kadulla tms...:D Voihan se ollakin mahdollista, että ollaan nähty :)

Anonymous said...

Teen nyt tässä tunnustuksen... Väitin kyselyssä tuntevani sinut ja lukevani tätä blogia tietämättäsi. Totuus on, etten tunne sinua olenkaan! :)

Beanna said...

Anonymous: Hmmm... mitenköhän se sananlasku menikään niistä halvoista ja ilmasista huveista? ;o

=)