Wednesday 21 April 2010

Vapun odottamista.




Avattiin eilen terassikausi siskon kanssa, tosin oltiin kilttejä ja tilattiin vain latet. Sen jälkeen mentiin etsimään kenkiä, mutta turha toivo löytää mitään, mun tarkkojen kriteerien kanssa. I hate shoes! Jossain vaiheessa eksyttiin vahingossa Kampin Cypershoppiin ja sieltä löytyi kummallekin hullut vappupiilarit, tosin saa nähdä tuleeko niitä laitettua vappuna, kun vappuasu on vielä vähän hakusessa. Olen menossa tuparivappubileisiin, johon on pakko pukeutua hauskasti, joksikin tai laittaa "vappunaamari" ja eli ilman asua ei sisäänpääsyä heru. Jotenkin en haluiaisi olla mikään perinteinen naamiaiskaupan hyllyltä löytyvä tyyppi, sillä vappu on paljon värikkäämpi ja hauskempi!

Minulta löytyy yksi aika potentiaalinen vappukangas kotoa, jolle olen odottanut käyttötarkoitusta jo muutaman vuoden. Se on erittäin värikäs ja voisin kuvitella sen tyyliin Beyoncen tai jonkun Malibubarbien päälle. Se on kuitenkin mun varasuunnitelma, koska tarvitsen varmasti jonkun suihkurusketuksen, jotta kangas näyttäisi hyvltä, joten ideoita otetaan vielä vastaan. En halua pukeutua miksikään ällöksi vaan olis kiva olla kuitenkin naisellinen tai tyttömäinen, mutta EI mikään playboy-pupu, sihteeri, kuuma hoitsu tms. :D Tavallinen pupu ja kissa on aina kivoja, mutta vähän ehkä tylsiä. Sitäpaitsi olen ollut moooonta kertaa jo kissa ja pupukin kerran...Äää. Tietenkin voin aina luoda oman mielikuvitushahmoni, mutta mistä löytäisin hahmolle nimen ja inspiraation... :) Minkälaisia vappusuunnitelmia teillä on? Löytyykö vappurakastajia tai -vihaajia? :D 

14 comments:

Hanna said...

Apua.. vappu on jo ens viikolla!
Mä kuulun kyllä enemmän vappuvihaajiin :D Oon ollut niin monta vappua töissä et sama perinne jatkuu tänäkin vuonna.
Meidän piti lähteä tiistaina lomalle, hiton tuhka, harmittaa niin paljon :( Mä meninkin maanantaina Mulberrylle, vähän lohdutus-ostoksille :D

Anonymous said...

Pidän vapusta ja viime viikolla peruuntunut Lontoon-reissuni onkin nyt siirretty vapuksi joten sormet ristiin että olen vapun kerrankin pois Suomesta ;O) Itse olen usein pukeutunut sarjakuva-hahmoksi, hyviä naishahmoja löytyy kahmalokaupalla, söpöjä ja vähemmän söpöjä tasapuolisesti. Joku Anime-hahmo voisi olla hyvä ;O)

Alma said...

Voi jaiks! Ihan uskomatonta tosiaan, että vappu on jo ENSI viikolla! Huih. Ensimmäinen ei-opiskelija -vappu mulla tiedossa. Täytyy siis yrittää keksiä (kerrankin) jotain asiallista...;)

Beanna said...

Hanna: Haha! :D no, on mullakin ehkä sellainen viha-rakkaussuhde vappuun, mutta yrtiän aina pitää mahdollisimman hauskaa ;)

Voi harmi :( Nyt on kyllä menny niin monilla reissut pilalle :(
Oot kyllä lohdutusshoppailut ansainnut! ;) Miiiiiitä ostit, tell me? =)

Repesin tälle FB-yhteisölle: http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=111942268840137&ref=mf

Mikaela: Sullekin harmittelut! :( Mutta toivotaan, kun sitä kerran on, että pääset kutienkin reissuun! =)

Hmmm, sarjakuvia siis tiirailemaan.. joskus halusin olla catwoman, mutta liippaisko se liian läheltä sitä tavallista mustaa kotieläinkissaa? :D

Alma: No niinpä!! Se jos mikä on merkki pian alkavasta kesästä! :) Haha, vaihtelu virkistää, varsinkin jos on viihtynyt haalareissa aiemmin ;D

Anonymous said...

Hauska toi facebook-ryhmä :D

Mä oon kyllä ehdottomasti vappurakastaja vaikka en sitä yleensä mitenkään ihmeellisesti vietäkään, joskus oon jopa ollut töissä vappuna. Semmosta yleistä juhlintaa ja keväästä nauttimista se on vaan :) Vappupäivään mulla on ihan pienestä pitäen kuulunut piknik Kaivarissa ja vaikka en nykyään vietäkään koko päivää vanhempien ja niiden seurueen kanssa niin käyn kyllä tyhjentämässä niiden eväskoreja ihan huolella :D

lora said...

Mitens olis Alice in Wonderland teema...

Nanna said...

Vappuna ollaan neljän seinän sisällä lukemassa tenttiin että aika turha koko juhla omalla kohdalla. :D jos sitä vaikka pari munkkia ja simaa ostaisi.. :)

Hanna said...

Jonkun laukun mä oisin tietty halunnut, mutta mä EN osaa päättää.. :D Ja oon katsellut LV:n sivujakin.. mikähän mulle on tullut :D

Mä ostin ton http://www.mulberry.com/#/storefront/c5622/3381/moreviews/

Olin miettyny pitkään oakin värisenä, mutta sitä ei ollut (eikä netissäkään myynnissä - arvaa olinko katsonu sivut joka päivä!) ja tadaa... kun pääsin kotiin oakin värinen oli netissä myynnissä 8) Mutta toi musta on klassinen ja sopii kaikkien laukkujen kanssa ;) Netistä ois tullu vähän kalliimmaks + postikulut vielä siihen päälle.

Oisin voinut ottaa vaikka kaikki lompakot, mutta halusin jonkun tollasen suht pienen :)

Anonymous said...

iih miten ihana toi vaaleanpunainen frogi -juttu..onks se piilarirasia...? Mistä tollasia söpöyksiä saa?!

Beanna said...

Taya: Niinpä, kunnon kosto ;DDD Ooo, hyvä idea käydä tyhjentämässä vanhempien piknikkoria, täytyypä koittaa itsekin soveltaa tätä neuvoa :D Piknik päivä on kyllä ihan paras! =)

Laura: Sekin kävi mielessä ja idea olisi ihan ajankohtainen ja hauska, mutta luulen, että liian vaativa, ellei sitten hae vaan naamiaiskaupan asua :)

Nanna: Voiiii eiiiii :D No, mut ostat hyvät herkut, munkkia, tippaleipää ja pikkasen kuplivaa, niin tenttiinluku on hauskempaa (tosin en tiedä onko tukeeko sokerihumala keskittymiskykyä) ;)

Hanna: Oon ihan samanlainen, en IKINÄ osaa päättää! :D Ja tiedätkö mitä! Ostit mun viimeisimmän unelmalompakon (se kun on muuttunut pari kertaa jo) :DDD IHANA!!!! Meinasin jo ostaa sen mut aloin epäileään korttitaskujen määrää omaan käyttöön ja se siis on vieläkin harkintalistalla - ehkä meistä tulee lompakkosamiksia ;) Kokonsa puolesta se on muuten täydellinen :)

Mun pitää mennä käymään siellä lähipäivinä, mutta ei shoppailemaan
vaan pyytämään suutarointia mun laukulle. Siitä on yksi sauma katkennut ja pelkään että se lähtee purkaantumaan ja laukku on kuitenkin muuten kuin uusi ja ollut yhteensä käytössä n.3 kuukautta :o

Mä aloin himoitsemaan ruskean Somersetin lisäksi mustaa samanlaista, mutta ehkäpä en osta 2 samanlaista! :D LV:n laukku taitaa olla seuraava laukkuehdokas, vaikak yhdestä Burberrystäkin haaveilen =))

anonymous: Eiks ookkin söpö, sen sai kaupan päälle Kampin yläkerran Cypershopista, mutta niitä myytiin myös erikseen 2eurolla =) Niitä oli myös sinisiä ja vihreitä :D

Hanna said...

Eikä! :D Tiedätkö mitä, mun lompakkosuosikki on vaihtunut varmaan sata kertaa, mutta päädyin tohon ja mietin lähinnä korttitaskujen määrää. Tohon saa kyllä yhteen taskuun mahtumaan 2 korttia ja karsin pois oikeesti sellaset kortit mitä en ikinä käytä.
Tykkään tosta kyllä niin paljon ♥

Juu, ehdottomasti kannattaa viedä korjaukseen ajoissa. Mitä LV:n laukkua oot miettinyt? :)

Beanna said...

Hanna: Haha! :D Teit kyllä super hyvän lohdutusostoksen ♥ Ahaa, hyvä vinkki ja totta kyllähän niitä kortteja voisi karsia (vielä enemmän, mitä nyt olen tehnyt) tai laittaa turhimmat niistä kalenteriin =)

Mä oon sitä Neverfullia MM:nä tai GM:nä miettinyt, se kun on täydellisen muotoinen ja sen mallinen laukku mulla oli aiemminkin tosi kovassa käytössä.

En vaan tiedä kuinka kauan menee, että osaisin päättää damier ebenen ja monogramin väliltä :D Monogram on kiva klassinen, mutta tykkään niistä vain patinoituneina, joten sitä pitäis sitten hinkkailla jollain "patina-aineella" ennen kuin olis mieluinen ja toisaalta olen vähän kyllästynyt monogram-kuosiin katukuvassa, vaikkakin juuri tuo laukku aina ihastuttaa monogramina (mutta myös damierina)! :)

Pipari said...

mä syön vaa munkkeja koko vapun!

Beanna said...

Munkit on hyvii!! =P