Thursday 22 April 2010

Lashes.

Ripsenpidennyksistä kyseltiin jossain vaiheessa kuvaa, joten tässä ripset. Ollaan vaihdettu  pidennyksissä vähän pituutta ja kaarevuutta. Eli nyt on 12mm pitkää ripseä ja olikohan se nyt sitten B-curlia...en muista :D Mulla oli yhessä vaiheessa 15mm pitkää, mutta mun omat heiveröiset ripset ei jaksanut kannatella niitä ja ne meni ihan sotkuisiksi, joten tää lyhyempi ja ohuempi on muuuch better!

Kuvat ovat lauantailta, jolloin valmistuin kaksille peräikkäisille synttäreille, oli muuten hyvät kemut kummatkin. Kiharat ovat tällä kertaa paksujen patukoiden jälkeä, eikä lämpörullien, joita yleensä käytän.
Hei onko muuten kellään kokemusta Jippo-pyörästä? Mun ystävä ajatteli ostaa sellaisen, mutta alettiin miettimään, että entä jos se on huono ja hajoaa ja pahoinpitelee mun kaverin sairaalaan? :D


En pääse ikinä yli tästä biisistä enkä videosta, Lady Gaga on mun cooliuskuningatar! ♥  

15 comments:

Sunny said...

Apua miten ihanat! Mun on varmaan pakko kokeilla noita!

Anonymous said...

onko sulla hiuspidennykset ?

Elisabeth said...

Mielettömät räpsyttimet :)

Mulla oli viime kesänä Xtreme Lashes -pidennykset ja jaksoin huollattaa niitä kesän ajan ja sitten annoin niiden tippua pois. Ne oli kyllä kauniit, mutta mun mielestä ne tuhos mun omia ripsiä.
Itselläni on kyllä luonnostaan pitkät ripset, mutta inhoon ripsivärin levittämistä ja se kyllä helpotti ja nopeutti laittautumista aamuisin.

Char and the city - Divaaniblogit said...

Beauty <3 Mun piti jo kommentoida tätä kuvaasi FB:ssä, mutta näinkin sen sitten tällä :)

Anna-Katri / Adalmina's Adventures said...

Voi vitsi, tästä postauksesta tuli taas mieleen että oon iäisyyden jo miettinyt et pitäis käydä laittamassa noi ripset! Milloinhan saan itseäni niskasta kiinni ja toteutan haaveilut. Sun hiukset on muuten aivan ihanan pitkät, voisin lainata sulta muutaman suortuvan! T: Epätoivoisesti hiuksiaan kasvattava blondi. :D

Hanna said...

ihanat, ihanat ripset ja sä tietty myös :)

Katness said...

Noi on kylla aivan ihanat. En ole itse viela uskaltautunut. Ehka kohta....

Miss M said...

Vau mitkä räpsyttimet!

Beanna said...

Sunny: Hihi, ei välttämättä jää kokeiluksi ;)

Anonymous: Jep :) Tai oikeestaan "tuuhennos" , luonnonkiharassa hiuksissa tosin toimii hyvin lätistäjänä, ei tullut kuin muutama centti pituutta :)

elizabeth: Munkin mielestä tuhoaa pikkasen, esim. sellaiset ripset jotka kasvaa, mutta ei tipu kuitenkaan, niin olen joutunut leikkaamaan niitä pois välillä, koska ne on alkanut roikkumaan :( Mutta ehkä tässä lyhyemmässä pituudessa ei ala samalla tavalla roikkumaan :) Mä ajattelin, että pidän näitä ainakin kesän yli ja sit voisin ehkä kokeilla, miltä ne omat ripset tuntuikaan :)

Char: Kiitti toinen beauty<3 :) Hih, FB:ssä kuvassa näkyy suu ja nenääkin, tää oli kato "blogiversio" ;D

Adalmina: Mä aloitin niin, että varasin ajan. Ajattelin, että voihan sen perua, jos tuleekin "pupu pöksyyn" :DDD No, miks ois tullut :D

Nyt tuli ihan syyllinen olo, kun en maininnut vielä tuossa postauksessa, että laitettiin mulle juuri pidennys viikko sitten pitkästä aikaa :) Pituutta tuli n.3-5cm lisää, mutta varmaan leikkaan niitä vielä. Noi pidennykset kun toimii mulla luonnonkiharaisella enemmänkin sellaisena "lätistäjänä", ettei ole niin kauhea pehko :D Tosin jaksan pitää niitä yleensä vain kerran vuodessa muutaman kuukauden ajan, mutta onhan se kivaa vaihtelua. Nyt laitoin siksi, koska kampaajaystäväni pyysi minua laittamaan hänelle pidennyksen ja tehtiin sitten vaihtarit, niin sain ihan ilmaiseksi laiton ;)

Hanna: Kiitos kiitos ja itse oot ihana, kun aina piristät mua sun ihanan pirteillä kommenteilla =)

KitKat: Hahaa, mullakin kesti "harkitseminen" sellaisen puolivuotta :D

Maria: Kiitos! Kiitos ripsenlaittajan! ;D

aiiiino said...

ihanat:)

Beanna said...

antsu: Kiitoksia, vaikkakin se kuuluu varmasti ripsenlaittajalle ;)

Char and the city - Divaaniblogit said...

Phöh, katsos mulle ei näy kuin sun oletuskuvat FB:ssä, eli vain tuo ylempi :) eli nenu-suu versiota en näekkään.

Beanna said...

Char: Eiku tarkoitin juuri oletuskuvaa, se on melkein sama kun toi ylempi, mutta vähän "paljastavampi", ei sitä eroa tosin huomaa äkkiseltään :D

Anonymous said...

olet kaunis, vaikka ei tossa näy sua kokonaan...mutta silti :)

Beanna said...

Anonymous: Voi kiitos paljon ihanista sanoista :)