Friday 7 May 2010

186cm

Photobucket
Luokkakokous:
Meillä olis tänään yläasteen luokkakokous, mutta mua ei oikeestaan hirveesti kiinnosta. Onneksi tapaamispaikka on kotini lähellä, niin voin käväistä ja karata himaan, jos alkaa pelottaa vanhat luokkalaiset ;) Muutaman tyypin haluisin kyllä nähdä ja suurimmassa osassa ei ole mitään vikaa, mutta pelkään joidenkin henkilöiden juttujen aiheuttavan myötähäpeää. En osaa oikein käsitellä sitä tunnetta, joten taidan ottaa pienen kuohuviinipullon mukaan. Äää, tuntuu ilkeeltä sanoa noin, mut ei kai sille mitään voi, jos tuntuu siltä... Muutenkin meidän luokka oli vähän semmonen, että viihdyin useammin naapuriluokkien tunneilla. Omaa luokkaansa ei voi valita, mutta olisin halunnut olla mielummin B-luokalla, siel oli eniten kivoja ja A-luokallakin oli mun paras kaveri!

Loma:
Sitten positiivisiin juttuihin: Eilen oli aivan ihanan kaunis aurinkoinen päivä! WE WANT MORE! =) Istuimme eilen serkkuni kanssa Tornin Ateljee barin terassilla ja ihastelimme talojen kattoja. Aurinko paistoi enemmän kuin aikoihin ja sen ansiosta aloin haaveleimaan kesälomasta! Töissä on ollut vähän hampaat irvessä ja olen hetkittäin luullut räjähtäväni, mutta nyt kun löin lomaviikot lukkoon, niin heti helpottaa, vaikka viikot sijoittuuksin heinäkuun alkuun ja loppukesään :)

Spotify:
Latasin Spotifyn nyt myös työkoneelle ja pystyn taas paremmin keskityttymään työntekoon. Jostain syystä olen ollut ihan muissa maailmoissa viimeaikoina. Tavallista iloisempi, mutta hieman hajamielisempi =) Keskittymiskyky on ainakin tilapäisesti heikentynyt.

Juhlat:
Mun sisällä asuva pikku party eläin on herännyt talviunilta ja haluaa niin paljon juhlimaan, että minua vähän pelottaa. Onneksi vappu kesti tänä vuonna kaksi päivää. Ensiviikolla olis luvassa yhdet avajaisbileet, joista myöhemmin ehkäpä lisää. Sitten on ainakin vielä yhdet synttärit ja nimijuhlat ennen kesäkuuta luvassa. Marie tykkää, vaikka ajattelinkin ehkä viettää tämän viikonlopun rauhallisissa tunnelmissa.

Blogi:
Blogissani on ollut vähän hiljaista ja olen ollut huomaavinani muissakin blogeissa saman asian. Ihmiset viihtyy nyt varmaankin paremmin ulkona, kuin koneen ääressä, joten uskon, että tämän keväthuuman jälkeen bloggailukin tasaantuu :)

100:
100 asiaa on edelleen kesken, vaikka olen tehnyt sitä jokapäivä! ÄÄÄ! Ja sit oli tietenkin pakko mennä hiomaan sitä ja yrittää jakaa niitä joihinkin aihealueisiin, joten nyt lista on aivan sekaisin. No, mutta kyllä se tulee jokatapauksessa, heti kun saan sen tosiaan valmiiksi ;)

Ihanaa viikonloppua!


Keri♥ ja sen ihanan ihana ääni ja Akonkin kuulostaa tässä tosi hyvältä! Huomatkaa upea valkoinen sisustus ;)

12 comments:

Hanna said...

Kiva kuulla susta taas :)

Hui, oletko noiden korkojen kanssa 186 cm? Mä haluun kans! Oon oikeesti niin lyhyt ja viihdyn niin paljon paremmin ballerinoissa ♥ :D Missä mä olin yks päivä maksamassa ja hitto ku tiski oli niin korkeella etten oikeesti nähny mitä tunnuslukua näppäilin kortinlukijaan :D

En oo koskaan ollut luokkakokouksessa.. Enkä tiedä uskaltaisinko.. :D

Vitsit ku tulis aurinkoinen viikonloppu, haluisin jo ottaa aurinkoa.

Ihanaa viikonloppua! :)

Anonymous said...

miten tuon spotifyn sais ilmasena?

Beanna said...

Anonymous: Sitä ei kai enää saa :( Jos jollain on niitä inviteja ja antaa sulle sellaisen, niin sitten tietty saa. Koneellehan sen voi ladata, mutta ilman käyttäjätunnuksia ei pääse sisään. Toisaalta, jos oot koskaan käyttänyt palvelua, niin sieltä löytyy kyllä niiiiiiin paljon musiikkia, että olis musta ihan sen 10e/kk arvoinen :) Vaikka mulla ilmaisversio onkin ,niin olen harkinnut sitä maksullista, kun siinä on mahdollisuus kunnella myös offlinena, eli kaiken musiikin saa tavllaan itselleen :)

Hanna: Kiitos samoin susta! =) Joo :D Noi, oli tarkalleen joku 11,5cm ja mä oon 174,5cm :D Yleensä käytän vain 5-7cm:n korkoja, mut ajattelin nyt kerrankin kokeilla platformeja, iiks :D Vappuna siis testattu ja oli kyllä aika pitkä olo :D Arkisin en ihan noin korkeita laittaisi ja onhan ne ballerinat kyllä tuhat kertaa mukavemmatkin! ;)

Mun melkein kaikki kaverit on mua lyhyempiä ja kerran syötiin sellasessa korkeapöytäisessä raflassa, että mun n.155cm pitkä kaveri joutui melkein nousta seisomaan :D Sanoin vaan, että "Yritä nyt vähän kärsiä, kun musta tää pöytä tuntuu nyt kerrankin siltä, miltä susta tuntuu pöydät AINA, aika kivalta siis." :D

Mä skippasin myös viimeisimmän luokkakokouksen, mutta nyt koitan "uskaltautua" :D

Niinpä♥ Kaipaan aurinkoa, mansikoita ja hietsua! =)

Samoin Hanna! :)

Madison said...

Kiva kuulla kuulumisia,
Mulla on kans aina kevaisin hinku kamalasti juhlimaan. Tuntuukin etta aivan liikaa tullut kaytya viime aikoina.
I feel you, vitsin luokkakokoukset..
Yla-asteen porukkaa ei ole mulla mitaan hinkua nahda edelleenkaan vaikka 15 vuotta sielta pois paasysta jo melkein aikaa! :/
Lukion luokkakokous olisi ollut vasta, mutta hyva syy kun en asu Suomessa..
Jotenkin mua ei nappaa ne yhtaan!Rupee vain ahdistaa ajatustkin.

Mulla sama juttu korkojen kanssa, 00n 175 ja en oo koskaan noin korkeita kenkia pitanyt, mutta taksi kesaksi olisi. :D
Ehka makin uskaltaudun!

Mukavaa viikonloppua!

Edda af Niflheim said...

Ihanaa viikonloppua sinnekkin! Itse jos sipaisen nuo 12cm korot jalkaan niin olen 194cm ;)

Beanna said...

Madison: Kiva kuulla myös sinusta! :) Ja ihanaa kuulla, että kevät vaikuttaa muihinkin samoin ;)

Älä! Luokkakokoukset on vähän sellasia....no pahempia kuin sukujuhlat ;D Mä tavallaan voisin ihan hyvin mennä, mutta tosiaan joku siinä just ahdistaa, ihan outo fiilis :o

Uskallaudu vaan! Superpitkät sääret on jees ;)

Chloe Cupcake: Oooo! Vähän oot pitkä!! Oon ihan kade ;) Anna muutama centti, niin oisin sen mun unelma 179cm!! ;) Tuolla 194cm:llä saa ainakin hyvin otettua huoneen haltuun, kun kävelee hyvässä ryhdissä sisään :D

Alma said...

Musta tulisi korkkareilla just ehkä sun mittainen.:) Ja kyllä se luokkakokous siitä, avoimin mielin - ja skumpan voimin.:)

Anonymous said...

Nythän Suomessa on kevät ja kaikki partyanimalit ryntää viikonloppuisin rytinällä keskustan suosikkipaikkoihin...sillälailla mä tapasin tämän nykyisen mieheni
5vuotta sitten...vaarallista touhua!

Täällä mun nykyisessä asuinpaikassa on tällä hetkellä sellaiset Suomen alkukesän kelit ja ihan vieressä on lähialueen hip-paikka johon kaikki tulevat näyttäytymään ja paistattelemaan aurinkoa tai heiluvat sisätiloissa, edellispäivänä oli iso konsertti... kai se on sellainen maailmanlaajuinen ilmiö että näihin aikoihin alkaa veri vetää kodin ulkopuolelle...

Nanna said...

Mullakin olisi ensi kuussa luokkakokous. Sinänsä harmillista kun joitakin ihmisiä sieltä olisi kiva nähdä, mutta sitten taas joitakin ei todellakaan. :o

Sini said...

Ihana biisi! Kiva kun linkitit ton, oon nimittäin koittanu joo viikon verran löytää tota jostain, mut ollu vähän vaikeeta kun en muistanut esittäjää:)

Anna-Katri / Adalmina's Adventures said...

Olenkin jo täällä odotellut sun postauksia (ja muistin samalla etten oo vielä vastannut sun mailiin)! Luokkakokous kuulostaa pelottavalta, itsekin turvautuisin ehdottomasti skumppapulloon ja mahdollisimman korkeisiin korkkareihin! :) Miten muuten meni, kävitkö paikalla?
Ja pimeän talven jälkeen oikein odottaa kesäjuhlia, aloittelemaankin pääsee vaikka terassin aurinkoon! Ootko muuten kuullut että tänä kesänä ravintola kappeli muuntuu yökerhoksi terasseineen? Itse mietin että ehkäpä pitää käydä paikka testaamassa... Taitaa olla lyhyempi matka kuin teatteriin? hih. :)

Beanna said...

Alma: Hihi, skumpan voimin mentiin ja kyllä se ihan kivasti lopulta menikin ;)

White Lily: Oiiii seillä on jo lämmintä!! Tännekin on luvattu täksi viikoksi 20 astetta, mutta tänään oli ainakin aika harmaa ja viileän kostea aamu :S Mutta toivotaan, että ennusteet pitää paikkansa! =) Totta, varmaan se on kevättä rinnassa-juttua ;)

Nanna: Mä näin onneks suurimman osan juuri niistä jotka halusin, mutta ainakin yksi henkilö siellä oli, joka raastoi heti ekoilla sanoilla mun hermoja. Se on vähän sellanen utelias lörppösuu, joka ei tajua oikeen, että välillä kannattais olla hiljaa jos ei oo mitään fiksua sanottavaa :D Jouduin sille vähän "ärähtämään" tai no huomauttamaan heti aluksi ja sen jälkeen se ei onneksi enää sen kummemmin häirinnyt mua :)

Sini: Toi on aivan ihana, Kerillä on niin kaunis ääni, tykkään sen levystä muutenkin kovasti! :)

Adalmina: Voi miten kiva kuulla :) Joo, kyllä kävin ja oikeestaan viihdyin sitten ihan yömyöhään luokkalaisten kanssa. Yksi kiva tyttö puuttui, koska oli jäänyt Turkuun jumiin, mutta mutuen näin kaikki, jotka halusin, eli ihan kiva meininki oli ja pojat suostui ostamaan jopa skumppaa mun kanssa, vaikka oltiinkin vähän sellasessa kaljapaikassa ;)

Oi, vitsi, kiva kun kerroit, en ollut kuullutkaan! Kuulostaa tosi hyvältä! =) Taitaa mennä aika tarkaksi mittailu, rippuu kummlata puolelta korttelia menee, hihi ;)